Retur & reklamation

Vi har alltid 14 dagars öppet köp fr.o.m. dagen du tagit emot varan!

Återköpet/reklamationen behöver inte vara slutfört inom tidsramen utan bara vara initierad och det gör du enkelt via länken "kontakta oss" nedan.

När du kontaktar oss får du gärna ha med nedan information:

  • Dina kontaktuppgifter
  • Ordernummer, t.ex. #1234
  • Vilken eller vilka produkter på beställningen du skulle vilja returnera/reklamera.
  • Om du vill och kan får du gärna berätta varför du vill göra returen/ reklamationen, det hjälper oss att bli bättre!

Skulle det vara så att du inte har ditt ordernummer eller annan nödvändig information så hjälper vi dig att hitta det!

När vi har den information vi behöver så skapar vi en returorder för dig. Du får en länk med en returfraktsedel via mail eller sms som du kan visa upp för ditt Postombud, så skriver de ut den åt dig. 

När vi tagit emot returgodset kan vi slutföra ärendet och betala tillbaka dig dina pengar, minus kostnaden för returfrakten och givetvis bara vår faktiska kostnad!

Om du har någon fråga eller fundering är det bara att höra av er.

Med vänliga hälsningar, Emma och Per 

 

Vill du kontakt oss? klicka här!

Frågor & svar

Jag vill ha tillbaka en vara jag skickat in

Om du skickar in varor för försäljning kan du alltid få tillbaka dem, under förutsättningen att de inte är sålda eller under en pågående köpprocess. Returfrakten blir självbekostad av er, men självklart går det även bra att hämta upp dem hos oss!

Hur spårar jag mitt paket?

Alla våra förändelser är spårbara och går att spåra via PostNords hemsida, här!

Jag vill skicka in varor

Vad kul att du är intresserad av att sälja med oss! Läs vår sida "Sälj med oss" och beställ en Equipementpåse. Om du har några frågor eller funderingar, kontakt oss här!